Š. m. gegužės 14 dieną dėl kenkėjiškos išorinės kibernetinės atakos pasauliniu mastu, pažeidus UBNT gamintojo tam tikro tipo klientų įrenginių programinės įrangos dalį, buvo sutrikusi MEZON interneto paslauga teikiama bevielės Wi-Fi technologijos pagrindu.
Išsiaiškinę viruso veikimo principą, mūsų specialistai dalį pažeistos klientų įrangos, kuri dar nebuvo perėjusi į gamyklinius parametrus, pasiekė nuotoliniu būdu ir ją atnaujino specialiai tokiam atvejui sukurta įrangos gamintojo programa. Kita dalis klientų, kurių įranga perėjo į gamyklinius nustatymus, buvo atstatoma jau pas klientą vietoje. Taip pat buvo sudaryta galimybė klientui pačiam atstatyti įrangos parametrus vadovaujantis mūsų specialistų paruošta instrukcija.
Siekdami išvengti panašių sutrikimų, kada kenkėjiškos programos sutrikdo klientų įrangą, šalia gamintojo paruoštų priemonių įgyvendinimo, Telecentro specialistai įdiegė ir papildomas saugos priemones. Jos apima įrenginyje esamas saugos priemones, įmonės tinko apsaugos priemones bei išorines interneto apsaugos priemones. Šis trijų pakopų saugos priemonių rinkinys užtikrina kliento įrangos ir tinklo perimetro apsaugą bei pažeidimų riziką sumažina iki minimalios ribos.
Šiuo metu jau yra atstatyta apie 99 proc. gedimų ir liko tik pavieniai atvejai, kurių gedimų šalinimas dėl objektyvių priežasčių tebevyksta. Todėl klientams, kuriems paslaugos veikimas dar neatstatytas, skambiname ir asmeniškai tariamės dėl datos bei laiko, kad specialistas galėtų atvykti į namus ir pašalinti gedimą. Nuoširdžiai jų atsiprašome – dedamos visos pastangos, kad problema būtų išspręsta ir interneto veikimas būtų atstatytas.
Klientams už tas dienas, kai neturėjo interneto, bus kompensuota pagal sutartyje numatytas sąlygas. Taip pat, jei yra galimybė, klientams siūlome pakaitinį 4G mobilų internetą (LTE arba WiMax) kol bus atstatyta jų įranga.
Klientams informacija taip pat teikiama klientų aptarnavimo telefonu (8 5 216 16 16).