Telecentro SOC. Saugumo operacijų centras.

Sparčiai augant skaitmeninių paslaugų ir duomenų kiekiui, didėja IT infrastruktūros pažeidžiamumas, todėl bet kuri organizacija, naudojanti informacines sistemas, gali susidurti su kibernetinėmis grėsmėmis. Nepriklausomai nuo organizacijos dydžio, patikima apsauga nuo kibernetinių grėsmių tampa būtina.

Šiuolaikinės organizacijos IT infrastruktūra kas minutę generuoja nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių žurnalinių įrašų („logų“).

Žurnaliniai įrašai („logai“) – automatiškai generuojami įvairių įrenginių (pvz., serverių, kortelių skaitytuvų) įrašai, kurie užfiksuoja kas, kada ir kur įvyko sistemoje (pvz., nesėkmingas slaptažodžio įvedimas). Tinkama šių įrašų analizė leidžia laiku aptikti grėsmes, užkirsti kelią incidentams ir užtikrinti duomenų saugumą.

Dėl didelio duomenų srauto rankinė analizė tampa neįmanoma, todėl žurnalinių įrašų stebėsena ir analizė reikalauja specializuotų sprendimų, tokių kaip Saugumo operacijų centras (SOC).

Telecentro VDC

Žurnaliniai įrašai saugomi saugiame valstybiniame duomenų centre (VDC), kuris užtikrina:

patikimą ir saugią infrastruktūrą: VDC turi Tier III sertifikatą ir užtikrina net 99,982% paslaugų prieinamumą;
nepertraukiamą paslaugų veikimą: dubliuotą elektros, aušinimo ir duomenų perdavimo sistemų veiklą, todėl įranga ir duomenys – visada apsaugoti;
aukščiausio lygio fizinį saugumą: VDC 24/7 saugo ginkluota apsauga, kontroliuojama įeiga.
tvarumą ir energijos taupymą: VDC negeneruoja CO₂, turi nuosavas saulės elektrines ir aukštą energetinį efektyvumą.
aukštą klientų pasitenkinimą: NPS rodiklis – 69 %, rodo, kad klientai yra patenkinti paslaugomis, komunikacija ir aptarnavimu.

Daugiau informacijos apie Telecentro VDC.

Tarptautiniai sertifikatai

Telecentro VDC3 ir VDC4 atitinka aukštus reikalavimus ir turi Tier III sertifikatą:

TierIII sertifikatas DC3 1 ETAPAS   

Telecentro veikla sertifikuota pagal aukščiausius tarptautinius ISO standartus – tai patvirtina mūsų įsipareigojimą užtikrinti paslaugų kokybę, informacijos saugumą, tvarumą ir efektyvų energijos vartojimą. Kiekvienas sertifikatas – tai įrodymas, kad dirbame atsakingai, laikydamiesi geriausių praktikų ir nuolat siekdami tobulėjimo.

ISO/IEC 20000-1:2018 – IT paslaugų valdymo sistemos

• Užtikrinamos stabilios, patikimos ir kokybiškos IT paslaugos.
• Greitas reagavimas į klientų poreikius ir incidentus – pagal geriausias IT valdymo praktikas.

ISO/IEC 27001:2022 – Informacijos saugumo valdymo sistemos

• Mažesnė duomenų nutekinimo ar pažeidimų rizika.
• Vykdomas nuolatinis grėsmių vertinimas ir saugumo priemonių taikymas.

ISO 9001:2015 – Kokybės vadybos sistemos

• Garantija, kad paslaugos teikiamos pagal aiškius kokybės standartus.
• Mažesnė rizika patirti nesklandumus, nes procesai nuolat prižiūrimi, vertinami ir tobulinami.

ISO 14001:2015 – Aplinkosaugos vadybos sistemos

• Paslaugos teikiamos atsižvelgiant į poveikį aplinkai, naudojamos ekologiškos praktikos.
• Socialinė atsakomybė.

ISO 50001:2018 – Energijos vadybos sistemos

• Užtikrinamas energetinis efektyvumas ir mažesnė rizika dėl energijos tiekimo sutrikimų.
• Paslaugos teikiamos naudojant žaliąją energiją, sumažinant CO₂ emisijas.
ISO sertifikatai taikomi bendrovės radijo ir TV transliacijų perdavimo, duomenų centrų, IT, duomenų perdavimo ir infrastruktūros paslaugoms.

KAS YRA SOC?
SOC (Saugumo operacijų centras) – paslauga, kuri užtikrina nuolatinę žurnalinių įrašų stebėseną, analizę ir kibernetinių incidentų valdymą. Naudodama pažangias technologijas ir ekspertines žinias, SOC paslauga leidžia realiu laiku aptikti grėsmes, koreliuoti iš pažiūros nesusijusius įvykius ir greitai į juos reaguoti.
TELECENTRO SOC NAUDOS JŪSŲ ORGANIZACIJAI
• Grėsmių vertinimas pagal gerąsias praktikas – SOC veikla grindžiama ENISA ir MITRE metodikomis, užtikrinančiomis patikimą grėsmių identifikavimą.

• Sumažintos saugumo rizikos – nuolatinė žurnalinių įrašų analizė leidžia anksti aptikti grėsmes ir sumažinti atakų tikimybę.

• Mažesnės išlaidos – greitas reagavimas leidžia sumažinti vidinių tyrimų ir sistemų atstatymo kaštus.

• Greita ir profesionali pagalba realiu laiku – SIEM sistema 24/7 renka įvykių duomenis, analizuoja ir fiksuoja įtartinus veiksmus, signalizuodama apie grėsmes. SOC analitikai vertina įvykius, teikia įžvalgas ir padeda imtis prevencinių priemonių.

• Individualūs sprendimai – kiekvienai organizacijai teikiamos pritaikytos saugumo rekomendacijos.

• Atitiktis teisės aktams ir standartams – žurnalinių įrašų saugojimas vykdomas sertifikuotame valstybiniame duomenų centre, laikantis NIST, ISO ir Lietuvos kibernetinio saugumo įstatymo reikalavimų.

KOKIOMS ORGANIZACIJOMS REIKIA SOC?
SOC paslauga aktuali tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus organizacijoms, nepriklausomai nuo jų dydžio ar veiklos srities. SOC paslauga ypač svarbi:

• organizacijoms, tvarkančioms jautrius duomenis – sveikatos priežiūros, švietimo, teisinių paslaugų, finansų sektoriuose veikiančioms įstaigoms ar įmonėms;

• organizacijoms, kurios turi laikytis Lietuvos kibernetinio saugumo įstatymo nuostatų.

KODĖL ORGANIZACIJOMS REIKIA SOC?
SOC paslauga užtikrina, kad tūkstančiai žurnalinių įrašų būtų apdorojami automatiškai, o įtartini veiksmai – atpažįstami realiuoju laiku. Naudojami pažangūs grėsmių indikatoriai (angl. Threat Intelligence) padeda laiku nustatyti rizikas ir užkirsti kelią incidentams. SOC komanda analizuoja įvykius ir užtikrina greitą reagavimą, užkardydama galimus pažeidimus.

Žurnalinių įrašų duomenys surenkami praktiškai realiuoju laiku ir saugomi saugioje, nuo įmonės IT infrastruktūros atskirtoje vietoje su griežtai ribota prieiga – taip užtikrinamas jų saugumas ir atitiktis teisės aktams.

Domina ši paslauga?

 

Užpildykite žemiau esančią užklausos formą ir mes pateiksime Jums skirtą pasiūlymą

    Sekite mus Linkedin