Sparčiai augant skaitmeninių paslaugų ir duomenų kiekiui, didėja IT infrastruktūros pažeidžiamumas, todėl bet kuri organizacija, naudojanti informacines sistemas, gali susidurti su kibernetinėmis grėsmėmis. Nepriklausomai nuo organizacijos dydžio, patikima apsauga nuo kibernetinių grėsmių tampa būtina.
Šiuolaikinės organizacijos IT infrastruktūra kas minutę generuoja nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių žurnalinių įrašų („logų“).
Žurnaliniai įrašai („logai“) – automatiškai generuojami įvairių įrenginių (pvz., serverių, kortelių skaitytuvų) įrašai, kurie užfiksuoja kas, kada ir kur įvyko sistemoje (pvz., nesėkmingas slaptažodžio įvedimas). Tinkama šių įrašų analizė leidžia laiku aptikti grėsmes, užkirsti kelią incidentams ir užtikrinti duomenų saugumą.
Dėl didelio duomenų srauto rankinė analizė tampa neįmanoma, todėl žurnalinių įrašų stebėsena ir analizė reikalauja specializuotų sprendimų, tokių kaip Saugumo operacijų centras (SOC).
Telecentro VDC
Žurnaliniai įrašai saugomi saugiame valstybiniame duomenų centre (VDC), kuris užtikrina:
• patikimą ir saugią infrastruktūrą: VDC turi Tier III sertifikatą ir užtikrina net 99,982% paslaugų prieinamumą;
• nepertraukiamą paslaugų veikimą: dubliuotą elektros, aušinimo ir duomenų perdavimo sistemų veiklą, todėl įranga ir duomenys – visada apsaugoti;
• aukščiausio lygio fizinį saugumą: VDC 24/7 saugo ginkluota apsauga, kontroliuojama įeiga.
• tvarumą ir energijos taupymą: VDC negeneruoja CO₂, turi nuosavas saulės elektrines ir aukštą energetinį efektyvumą.
• aukštą klientų pasitenkinimą: NPS rodiklis – 69 %, rodo, kad klientai yra patenkinti paslaugomis, komunikacija ir aptarnavimu.
Daugiau informacijos apie Telecentro VDC.
Tarptautiniai sertifikatai
Telecentro VDC3 ir VDC4 atitinka aukštus reikalavimus ir turi Tier III sertifikatą:

Telecentro veikla sertifikuota pagal aukščiausius tarptautinius ISO standartus – tai patvirtina mūsų įsipareigojimą užtikrinti paslaugų kokybę, informacijos saugumą, tvarumą ir efektyvų energijos vartojimą. Kiekvienas sertifikatas – tai įrodymas, kad dirbame atsakingai, laikydamiesi geriausių praktikų ir nuolat siekdami tobulėjimo.

ISO/IEC 20000-1:2018 – IT paslaugų valdymo sistemos
• Užtikrinamos stabilios, patikimos ir kokybiškos IT paslaugos.
• Greitas reagavimas į klientų poreikius ir incidentus – pagal geriausias IT valdymo praktikas.
ISO/IEC 27001:2022 – Informacijos saugumo valdymo sistemos
• Mažesnė duomenų nutekinimo ar pažeidimų rizika.
• Vykdomas nuolatinis grėsmių vertinimas ir saugumo priemonių taikymas.
ISO 9001:2015 – Kokybės vadybos sistemos
• Garantija, kad paslaugos teikiamos pagal aiškius kokybės standartus.
• Mažesnė rizika patirti nesklandumus, nes procesai nuolat prižiūrimi, vertinami ir tobulinami.
ISO 14001:2015 – Aplinkosaugos vadybos sistemos
• Paslaugos teikiamos atsižvelgiant į poveikį aplinkai, naudojamos ekologiškos praktikos.
• Socialinė atsakomybė.
ISO 50001:2018 – Energijos vadybos sistemos
• Užtikrinamas energetinis efektyvumas ir mažesnė rizika dėl energijos tiekimo sutrikimų.
• Paslaugos teikiamos naudojant žaliąją energiją, sumažinant CO₂ emisijas.
ISO sertifikatai taikomi bendrovės radijo ir TV transliacijų perdavimo, duomenų centrų, IT, duomenų perdavimo ir infrastruktūros paslaugoms.