side-area-logo

Karjera

Telecentras – didžiausią patirtį telekomunikacijų srityje turinti Lietuvos bendrovė. Diegdama pažangiausias ryšio technologijas įmonė teikia radijo ir televizijos programų siuntimo, TV reportažų perdavimo, duomenų perdavimo, interneto ir telefonijos paslaugas visoje Lietuvoje. Bendrovėje galime pasiūlyti plačias karjeros galimybes ITT, klientų aptarnavimo, pardavimų, vadybos bei rinkodaros specialistams.

Kontaktai pasiteiravimui

350
profesionalų
70
proc. darbuotojų aukštąjį išsilavinimą turintys specialistai
12.5
metų vidutinis darbo stažas
Įmonės padaliniai išsidėstę didžiuosiuose Lietuvos miestuose
  • Vilniuje
  • Kaune
  • Klaipėdoje
  • Šiauliuose
  • Panevėžyje

Darbo skelbimai

 

Visuomet esame atviri talentingiems specialistams, tad jei šiuo metu ieškote naujų karjeros galimybių ir esate pasiryžęs prisijungti prie draugiško ir ambicingo Telecentro kolektyvo, susisiekite su mumis.

Norėdami dalyvauti atrankoje, siųskite savo gyvenimo aprašymą (CV) pasirinkdami konkrečią poziciją, į kurią pretenduojate arba sritį, kurioje norėtumėte darbuotis.

Praktikos skelbimai

 

Telecentras priima praktikantus į techninės priežiūros centrus, klientų aptarnavimo ir pardavimo skyrius visoje Lietuvoje, taip pat – į Vilniaus TV bokšto restoraną „Paukščių takas“. Norėdami pas mus atlikti praktiką pateikite šiuos dokumentus:

  • Trišalę praktinio mokymo sutartį tarp mokymo įstaigos, Telecentro ir praktikanto arba dvišalę savanoriškos praktikos sutartį.
  • Gyvenimo aprašymą (CV).

Laukiame motyvuoto praktikanto norinčio tapti Telecentro komandos nariu.


Atrankos procesas

Naujų darbuotojų paieškai Telecentro Personalo skyriaus darbuotojai į pagalbą pasitelkia įvairius paieškos kanalus: nuo darbo skelbimų įmonės vidiniuose kanaluose bei išorinių darbo skelbimų portaluose, rekomendacijų, socialinių tinklų iki darbo biržos bei karjeros planavimo centrų.

Rinkdamiesi darbuotojus mes visuomet atsižvelgiame į kandidato kompetenciją, reikalavimų konkrečiai darbo pozicijai atitikimą, norą ir pasiryžimą siekti užsibrėžtų tikslų.

Kandidatai, pakviesti į atranką, dalyvauja ne tik darbo pokalbiuose su padalinių vadovais (ar atsakingais asmenimis) bei personalo skyriaus specialistu, jiems taip pat dažnai pateikiamos praktinės užduotys įgūdžiams patikrinti.

Visiems kandidatams, dalyvavusiems mūsų atrankose, visuomet suteikiamas atsakymas apie pokalbio rezultatus – mes ypatingai vertiname kandidatų laiką skirtą mums.

Atrankos procesą sudaro keletas etapų, kuriuos galite matyti žemiau.

1. Pokalbis telefonu
2. Darbo pokalbis
3. Praktinė namų užduotis
4. Praktinės užduoties pristatymas
5. Įsidarbinimo sąlygų suderinimas
(teigiamo atsakymo atveju)

Group of Architects working at project

Darbo užmokestis

Įmonėje daugumai specialistų yra mokamas pagrindinis darbo užmokestis ir kintama dalis, kuri priklauso nuo individualių ir komandinių darbo rezultatų.

Įmonė taip pat dalyvauja kasmetiniame darbo užmokesčio rinkos tyrime, todėl bendrovės darbuotojai uždirba ne mažiau nei kiti tos pačios specialybės darbuotojai rinkoje.

Be pagrindinių socialinių garantijų Telecentro darbuotojams suteikiame:

  • Reguliarų kompetencijų ugdymą
  • Galimybę naudotis įmonės teikiamomis interneto paslaugomis ypač palankiomis sąlygomis
  • Kasdieninį tobulėjimą draugiškame ir profesionaliame kolektyve

Karjeros kelias

Vertiname komandos darbą ir jos indėlį įmonės veiklos rezultatams, tad tobulėjame drauge, ugdome naujus talentus ir sudarome sąlygas savo darbuotojams siekti žinių bei stiprinti turimas kompetencijas.

Be patirties

Jei dar tik studijuojate, bet galite skirti laiko darbui, pradėkite karjerą regionų techninio aptarnavimo centruose, tinklo valdymo centre, plėtros ir tinklų administravimo skyriuose.

Su patirtimi

Realizuokite savo turimas žinias ir įgūdžius  projektuodami ar administruodami televizijos, radijo bei duomenų perdavimo tinklus, vadovaudami specialistų komandoms ar projektams.

Be patirties

Pradėkite karjerą regionų klientų aptarnavimo ir pardavimo skyriuose, skambučių centre, atsiskaitymų administravimo padalinyje. Sėkmingai įveikę pradinius darbo etapus turėsite galimybę kilti karjeros laiptais.

Su patirtimi

Sustiprinkite savo turimus gebėjimus, kurdami geriausius klientų aptarnavimo metodus bei įgyvendindami strateginius paslaugų pardavimo planus.

Pretendento anketa

Prisekite savo CV: